آئی فون صارفین کے لیے واٹس ایپ میں ایک نیا فیچر

0
78

ہاٹ لائن نیوز : میٹا کی سب میسجنگ ایپ، واٹس ایپ آئی او ایس صارفین کے لیے اسٹیکرز بنانے، اس میں ترمیم کرنے اور شیئر کرنے کا فیچر پیش کرے گی۔

واٹس ایپ کے مطابق، صارفین اب اپنی گفتگو کو بہتر بنانے کے لیے فوری طور پر ایک تصویر کو اسٹیکر میں تبدیل کر سکیں گے، یا فوری طور پر کوئی مضحکہ خیز تصویر بھیج سکیں گے۔

اسٹیکر فیچر کو سب سے پہلے واٹس ایپ نے 2018 میں متعارف کرایا تھا۔ ابتدائی طور پر، کمپنی نے اپنا اسٹیکر پیک پیش کیا، اور بعد میں تھرڈ پارٹی اسٹیکر تصویر کو اپ لوڈ کرنے کی اجازت دی۔

تاہم اب تک صارفین کو اپنے اسٹیکرز بنانے کے لیے تھرڈ پارٹی ایپس پر انحصار کرنا پڑتا تھا اور اب میسجنگ پلیٹ فارم براہ راست ایپ میں یہ سہولیات فراہم کرے گا، جس سے ان ایپس پر انحصار ختم ہو جائے گا۔

ایک بلاگ پوسٹ میں، واٹس ایپ نے وضاحت کی کہ صارفین اب گیلری سے شیئر کرنے کے بجائے ایپ کے اندر ہی اسٹیکرز بنا سکیں گے، اور اس اضافے سے ایپ کی اینڈ ٹو اینڈ انکرپشن سیکیورٹی کو فائدہ ہوگا۔

واٹس ایپ کے مطابق فی الحال یہ فیچر iOS صارفین کے لیے متعارف کرایا جا رہا ہے۔ تاہم اس بارے میں کوئی حتمی بات نہیں کہ آیا یہ فیچر اینڈرائیڈ میں متعارف کرایا جائے گا یا نہیں۔

Leave a reply