ملک جس نے تیل کی قیمتوں میں اچانک 500 فیصد اضافہ کر دیا؟

0
83

ہاٹ لائن نیوز : عالمی منڈی میں تیل کی قیمتوں میں اضافے کے باعث دنیا بھر میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا رجحان ہے۔ پاکستان میں بھی پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں بتدریج اضافہ ہوا ہے۔

جنوبی امریکی ملک کیوبا نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں 500 فیصد اضافہ کردیا۔ اس فیصلے پر ملک بھر کے لوگ پریشان ہیں۔ توانائی بحران کے باعث لوگوں کا آرام سے رہنا مشکل ہو گیا ہے۔

کیوبا میں افراط زر زیادہ ہے اور ملک کی پیداواری صلاحیت زیادہ نہیں ہے۔ ایسے میں عام آدمی کے لیے آرام سے جینا بہت مشکل ہو گیا ہے۔

کیوبا کی حکومت فرقہ پرست ہے۔ اسے پیسوں کی اشد ضرورت ہے۔

پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں یہ غیر معمولی اضافہ بجٹ خسارے کو کنٹرول کرنے کے اقدامات کے دائرہ کار میں آتا ہے۔ ریگولر اور پریمیم پٹرول کی قیمتوں میں اس اضافے نے عام آدمی کی نیندیں اڑا دی ہیں۔

بہت سے لوگوں کو خدشہ ہے کہ کام پر جانے کے لیے ان کی موٹر سائیکل اور کار کے لیے ماہانہ ایندھن کی قیمت ان کی تنخواہ سے آدھی ہو جائے گی۔

کیوبا کی آبادی دس لاکھ ہے۔ اسے بدترین معاشی بحران کا سامنا ہے۔ ایندھن اور دیگر ضروریات کا حصول بھی اتنا ہی مشکل ہے۔ نئی قیمتوں سے لوگوں کے لیے ایندھن خریدنا ناممکن ہو جائے گا۔

یاد رہے کہ کیوبا میں تمام بنیادی ضروریات حکومت کی طرف سے فراہم کی جاتی ہیں۔ اقتصادی امور کے وزیر الیجینڈرو گل کا کہنا ہے کہ کیوبا میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں سب سے کم تھیں۔ اب قیمتیں بڑھانے کے سوا کوئی چارہ نہیں۔

Leave a reply