دبئی میں دنیا کا سب سے اونچا رہائشی کلاک ٹاور

0
78

ہاٹ لائن نیوز : متحدہ عرب امارات میں مقیم پریمیم رئیل اسٹیٹ فرم لندن گیٹ اور لگژری سوئس واچ میکر فرینک مولر نے مشہور فرینک مولر ایٹرنیٹاس ٹاور کی نقاب کشائی کے لیے ایک تقریب کا انعقاد کیا، جو دنیا کا سب سے اونچا برانڈڈ رہائشی کلاک ٹاور ہے۔

اس منصوبے کی اونچائی 450 میٹر ہے اور یہ 106 منزلوں پر مشتمل ہے جس کی سیلز ویلیو 2 بلین درہم ہے۔ AED 1.6 ملین سے شروع ہونے والی قیمتوں کے ساتھ، لندن جیٹ نے 40/60 تقسیم کے ڈھانچے کے ساتھ ایک لچکدار ادائیگی کا منصوبہ پیش کیا ہے۔ اس کے علاوہ، لندن گیٹ وے اس سال دبئی میں 8 بلین درہم سے زیادہ کے منصوبے شروع کرے گا۔

لندن گیٹ کی سی ای او ایمان طحہ نے کہا: “فرینک مولر ایٹرنیٹاس صرف رہائش نہیں ہے، یہ دستکاری، فن تعمیر اور ایک خصوصی طرز زندگی کے حوالے سے ہمارا عزم ہے۔ فرینک مولر کے ساتھ اسٹریٹجک شراکت داری میں، یہ مشہور ٹاورمرینا کے بے مثال نظارےفراہم کرے گا۔

اس ٹاور میں لندن گیٹ وے کے قریب رہائش گاہیں ہوں گی جن میں اسکائی مینشنز، اسکائی ولاز، ایک، دو اور تین بیڈ روم والی رہائش گاہیں شامل ہیں۔

فرانک مولر کے مینیجنگ ڈائریکٹر ایرول بالین نے کہا، ’’یہ شاندار کلاک ٹاور غیر معمولی دستکاری کے لیے لگن کی علامت ہے جس کے لیے ہمارا برانڈ ہمیشہ سے جانا جاتا ہے۔‘‘ فرانک مولر ایٹرنیٹاس ٹاور عیش و آرام کی زندگی کی دنیا میں نئے افق کی نمائندگی کرتا ہے۔

Leave a reply