ہائی بلڈپریشرکوکیسےکنٹرول کریں ؟

0
71

ہاٹ لائن نیوز : سبزیوں میں کھیرا ہماری صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے اور غذائی اجزاء سے بھرپور ہے اور اس میں مختلف وٹامنز، منرلز ،اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں۔

کیونکہ یہ بلڈ پریشر کو کم کرنے، ذیابیطس و دل کی بیماریوں سے بچنے، ہاضمے کو بہتر بنانے اور کینسر سے لڑنے میں بھی مدد کرتے ہیں۔

کھیرے سلاد اور اسنیکنگ میں مزیدار ہوتے ہیں، ہم میں سے بہت سے لوگ اچار والے کھیرے گھر میں رکھتے ہیں۔ لطف اندوز ہونے کے لیے کھیرے کو کچل کر یا ‘میشڈ’ بھی کیا جا سکتا ہے۔

چاقو کا استعمال کرتے ہوئے، کھیرے کو اس کی جلد سے آہستہ سے چھیل لیں۔ میش کرنے سے نہ صرف اس کا ذائقہ بہتر ہوتا ہے، بلکہ آپ کے سلاد میں موجود دیگر اجزاء کو سبزیوں کے ذریعے زیادہ آسانی سے جذب ہونے دیتا ہے۔

اگر آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اور نشاستہ دار کاربوہائیڈریٹس سے بچنا چاہتے ہیں تو پسے ہوئے یا میش کھیرے ایک بہترین متبادل ہیں۔

کھیرے میں نہ توکیلوریز ہوتی ہیں اور نہ ہی چربی، اسی لیے یہ ناقابل یقین حد تک فائدہ مند ہیں۔

Leave a reply