گوگل کروم میں بہترین تبدیلی کا اعلان کردیاگیا

0
96

ہاٹ لائن نیوز : گوگل کروم صارفین کی آن لائن سرگرمیوں پر نظر رکھنے کو غیر فعال کرنے کے لیے ایک فیچر شامل کر رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ٹیکنالوجی کی دنیا میں آئے روز نت نئے اضافے ہوتے رہتے ہیں، اس لیے ہر ایپلی کیشن صارفین کی بہترین سہولیات کو مدنظر رکھتے ہوئے نت نئے فیچرز متعارف کروا رہی ہے۔

گوگل کروم ویب سائٹس کو تھرڈ پارٹی کوکیز استعمال کرنے سے روکنے کے لیے ایک فیچر متعارف کروا رہا ہے۔

ویب سائٹس لوگوں کے آن لائن رویے کو ٹریک کرنے اور اس کی بنیاد پر اشتہارات دکھانے کے لیے فریق ثالث کوکیز کا استعمال کرتی ہیں۔

گوگل کے پرائیویسی سینڈ باکس پروجیکٹ کے سربراہ انتھونی شاویز نے کہا کہ ابتدائی طور پر تھرڈ پارٹی کوکیز کو کروم میں کمپیوٹرز اور اینڈرائیڈ فونز کے 1 فیصد صارفین کے لیے بلاک کر دیا جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ یہ تحفظ 2024 کے آخر تک تمام کروم صارفین تک بڑھا دیا جائے گا۔

خیال رہے کہ گوگل اس فیچر پر کافی عرصے سے کام کر رہا ہے تاہم اس پر عمل درآمد کئی بار ملتوی کیا جا چکا ہے۔ کروم میں یہ تبدیلی ویب سائٹس کے لیے بہت بڑی ہوگی۔

چھوٹی ٹیکسٹ فائلوں کی شکل میں کوکیز ویب براؤزنگ کے دوران صارف کے فون اور کمپیوٹر پر ویب سائٹس کے ذریعے محفوظ کی جاتی ہیں تاکہ اس کے آن لائن رویے کے بارے میں جان سکیں۔ فریق ثالث کوکیز تک رسائی کو مسدود کرنے سے صارف کی آن لائن رازداری کی حفاظت ہوتی ہے۔ تحفظ ہو گا۔

خیال رہے کہ گوگل کروم دنیا بھر میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والا ویب براؤزر ہے اور 63 فیصد صارفین اسے براؤزنگ کے لیے ترجیح دیتے ہیں۔

سفاری، فائر فاکس، مائیکروسافٹ ایج اور دیگر میں تھرڈ پارٹی کوکیز کو طویل عرصے سے بلاک کرنے کی خصوصیت موجود ہے۔ لیکن گوگل اس حوالے سے سست رفتاری سے پیش رفت کر رہا ہے کیونکہ اس فیچر سے آن لائن ایڈورٹائزنگ انڈسٹری پر منفی اثرات مرتب ہوں گے۔

انتھونی شاویز نے کہا، “ہم ویب کو مزید نجی بنانے کے لیے کام کر رہے ہیں جبکہ تنظیموں کو آن لائن کامیاب ہونے میں مدد کرنے کے لیے ٹولز فراہم کر رہے ہیں۔”

Leave a reply