کینسر کی مہلک علامات جنہیں نظرانداز کردیاجاتا ہے

0
135

ہاٹ لائن نیوز : کینسر دنیا بھر میں سب سے تیزی سے پھیلنے والی بیماری ہے جس سے ہر سال لاکھوں افراد ہلاک ہو جاتے ہیں۔

کینسر کی کئی اقسام ہیں جن میں سے 6 کو سب سے زیادہ مہلک سمجھا جاتا ہے۔

جگر، دماغ، پھیپھڑوں، غذائی نالی،لبلبہ اور پیٹ کے کینسر سب سے زیادہ مہلک ہیں۔

لیکن اس قسم کے کینسر میں مبتلا زیادہ تر لوگ اس بیماری کے بارے میں بہت دیر سے جانتے ہیں کیونکہ وہ اس بیماری کی علامات کو نظر انداز کر دیتے ہیں۔

کینسر کی عام علامات جنہیں اکثر لوگ نظر انداز کرتے ہیں۔

کچھ عرصہ قبل ایک تحقیق میں بتایا گیا تھا کہ جان لیوا کینسر کی علامات کو نظر انداز کرنے کے نتائج تباہ کن ہو سکتے ہیں۔

اس تحقیق میں 2,000 افراد کو شامل کیا گیا، اور پتہ چلا کہ صرف ایک فیصد جگر کے کینسر کی علامات کی نشاندہی کرنے کے قابل تھے، جب کہ 2 سے 3 فیصد کے درمیان غذائی نالی اور پیٹ کے کینسر کی علامات کی نشاندہی کی گئی۔

محققین کا کہنا تھا کہ یہ انتہائی تشویشناک ہے کہ زیادہ تر لوگ کینسر کی عام علامات سے آگاہ نہیں ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ بیماری کی جلد تشخیص سے علاج کے امکانات بڑھ جاتے ہیں، اس لیے لوگوں کے لیے ضروری ہے کہ وہ بیماری کی علامات کو جانیں اور اپنے جسم میں ہونے والی تبدیلیوں پر نظر رکھ سکیں، چاہے علامات کا کوئی تعلق ہی کیوں نہ ہو۔ ہاں، ڈاکٹر سے مشورہ کرنا بہتر ہے۔

تحقیق میں کینسر کی 6 اقسام میں مبتلا افراد میں ظاہر ہونے والی علامات کا بھی ذکر کیا گیا۔

دماغ
دماغی کینسر کی علامات میں بصارت اور بولنے کے مسائل، سر درد، الٹی، دورے، متلی، اور ذہنی رویے میں تبدیلیاں شامل ہیں۔

جگر
غیر متوقع طور پر وزن میں کمی، بھوک میں کمی، بیمار محسوس ہونا، جلد پر خارش، پیٹ میں درد یا سوجن، یرقان، تھکاوٹ، بخار، خون کی قے اور اسی طرح کی علامات عام ہیں۔

پھیپھڑوں
پھیپھڑوں کے کینسر میں مبتلا افراد میں مسلسل کھانسی، سینے میں درد، کھانسی سے خون آنا، وزن میں غیر متوقع کمی، سانس پھولنا، بھوک نہ لگنا، تھکاوٹ اور کمزوری جیسی علامات عام ہیں۔

غذائی نالی
کھانا نگلنے میں دشواری، بھوک میں کمی، بدہضمی یا سینے کی جلن، قے، پیٹ، سینے یا کمر میں درد، مسلسل کھانسی، تھکاوٹ اور سانس کی قلت غذائی نالی کے کینسر کی نمایاں علامات ہیں۔

لبلبہ
اس قسم کے کینسر میں مبتلا افراد میں علامات میں کمر یا پیٹ میں درد، وزن میں غیر متوقع کمی، بھوک میں کمی، جلد کا پیلا پن، یرقان، بدہضمی اور آنتوں کے مسائل شامل ہیں۔

معدہ
مسلسل بدہضمی، سینے میں جلن، پیٹ میں درد، تھوڑا سا کھانا کھانے کے بعد اپھارہ یا پیٹ بھرنے کا احساس، نگلنے میں دشواری اور غیر متوقع وزن میں کمی اس کینسر کی نمایاں علامات ہیں۔

Leave a reply