چقندربلڈپریشرسےکیسےمحفوظ رکھتاہے

0
76

چقندر ایک سبزی ہے جو ضروری غذائی اجزاء سے بھرپور ہے، جیسا کہ فائبر، فولیٹ (وٹامن B9)، مینگنیج، پوٹاشیم، آئرن اور وٹامن سی۔ اس کا جوس انسانی جسم کے لیے انتہائی صحت بخش اور فائدہ مند ہے۔

چقندر کا جوس پینے سے جسم میں خون کی کمی کو دور کیا جا سکتا ہے۔

اگر کوئی شخص ہائی بلڈ پریشر کا شکار ہے تو وہ اپنی خوراک میں چقندر کا جوس شامل کر سکتا ہے۔ اس میں نائٹرک آکسائیڈ کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو خون کی نالیوں کو پھیلاتا ہے اور بلڈ پریشر کی سطح کو کم کرتا ہے۔

چقندر کے جوس میں نائٹریٹ اور بیٹالینز ہوتے ہیں، جو اتھلیٹک کارکردگی کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ چقندر کا جوس پینے سے جسم میں برداشت کی سطح بڑھ جاتی ہےاورکھلاڑیوں کی کارکردگی بہترہوجاتی ہے۔

یہ مشروب اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے، جو انسانی جسم کی قوت مدافعت کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

چقندر میں موجود وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس ہماری جلد کی صحت کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ لہٰذا، اگر کسی کی جلد خشک ہے تو اسے چقندر کا جوس ضرور خوراک میں شامل کرنا چاہیے۔

چقندر میں اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی سوزش خصوصیات ہوتی ہیں۔ تحقیق نے ثابت کیا ہے کہ چقندر کا جوس پینے سے سوزش کم ہو جاتی ہے ۔

چقندر میں موجود نائٹریٹ خون کی نالیوں کے پھیلاؤ کو فروغ دے کر دماغی افعال کو بہتر بنا سکتے ہیں، اس طرح دماغ میں خون کے بہاؤ کو بڑھاتے ہیں۔ چقندر فولیٹ سے بھرپور ہوتے ہیں جو خلیوں کی نشوونما اور کام کرنے میں مدد کرتے ہیں اس طرح خون کی شریانوں کو پہنچنے والے نقصان کو کنٹرول کرتے ہیں، جو فالج کے خطرے کو کم کر سکتے ہیں۔

اگر کوئی شخص ہاضمے کے مسائل کا شکار ہے تو اسے اپنی خوراک میں چقندر کا جوس شامل کرنا چاہیے۔ صحت بخش مشروب دائمی بیماریوں جیسے بڑی آنت کا کینسر، دل کی بیماری اور ذیابیطس کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

Leave a reply