پی سی بی نے کھلاڑیوں کے لیے سینٹرل کنٹریکٹ کا اعلان کر دیا

0
101

لاہور: (ہاٹ لائن نیوز) پاکستان کرکٹ بورڈ نے تصدیق کی ہے کہ اس نے اپنے سینئر کھلاڑیوں کے ساتھ تین سالہ مرکزی رابطوں کے معاہدے پر کامیابی سے بات چیت کی ہے جو یکم جولائی 2023 سے 30 جون 2026 تک جاری رہے گی۔

پچھلے سال کے برعکس ریڈ بال اور وائٹ بال کے قومی معاہدوں کو ملا دیا گیا ہے۔ یہ فیصلہ سنٹرل کنٹریکٹ کمیٹی نے کھلاڑیوں کو میچ جیتنے کے لحاظ سے جانچنے کے طریقے کے طور پر تجویز کیا تھا اور اس کا مقصد منصفانہ اور شفاف انتخاب کے عمل کو فروغ دینا تھا۔

پاکستانی ٹیم کے دیرینہ سینٹرل کنٹریکٹس کا تنازع بالآخر حل ہوگیا۔
ماہانہ برقرار رکھنے والوں میں نمایاں اضافے کے ساتھ کھلاڑیوں کی فہرست کو چار زمروں میں تقسیم کیا جائے گا۔ آئی سی سی سے حاصل ہونے والی آمدنی کو مجموعی طور پر ماہانہ معاوضے میں شامل کیا جائے گا۔

کیٹیگری اے میں شامل کھلاڑیوں کی تنخواہوں میں 202 فی صد، بی کیٹیگری میں شامل کھلاڑیوں کی تنخواہوں میں 144 فی صد، کیٹیگری سی میں شامل کھلاڑیوں کی تنخواہوں میں 135 فی صد جبکہ کیٹیگری ڈی میں شامل کھلاڑیوں کی تنخواہوں میں 127 فی صد اضافہ کیا گیا ہے۔

ذیل میں ان کیٹیگریز والے کھلاڑیوں کی فہرست دی گئی ہے جنہیں معاہدے کی پیشکش کی جا رہی ہے۔

کیٹیگری اے میں بابر اعظم، محمد رضوان، اور شاہین شاہ آفریدی شامل ہیں ۔

کیٹیگری بی میں فخر زمان، حارث رؤف، امام الحق، محمد نواز، نسیم شاہ، اور شاداب خان شامل ہیں ۔

کیٹیگری سی میں عبداللہ شفیق اورعمادوسیم شامل ہیں ۔

کیٹیگری ڈی میں فہیم اشرف، حسن علی، افتخار احمد، احسان اللہ، محمد حارث، محمد وسیم جونیئر، صائم ایوب، سلمان علی آغا، سرفراز احمد، سعود شکیل، شاہنواز دہانی، شان مسعود، اسامہ میر، اور زمان خان شامل ہیں ۔

Leave a reply