مریم اور یو اے ای کی وزیر کا موازنہ کرنے پر صحافی تنقید کی ضد میں

1
115

لاہور: (ہاٹ لائن نیوز) سوشل میڈیا صحافی سیف اعوان کو ‘X’ پر ان کی حالیہ پوسٹ کے لیے ٹرول کیا جا رہا ہے، جہاں انہوں نے دعویٰ کیا کہ متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کی وزیر مملکت برائے بین الاقوامی تعاون ریم بنت ابراہیم الہاشمی مریم نواز کے انداز کی نقل کرتی ہیں۔

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے خطاب سے متحدہ عرب امارات کے وزیر کی ویڈیو شیئر کرتے ہوئے صحافی نے لکھا، “ریم بنت ابراہیم وزیر برائے بین الاقوامی تعاون متحدہ عرب امارات مریم نواز کے انداز کی نقل کرتی ہیں۔”

صحافی کو موازنہ کرنے پر سوشل میڈیا پر ٹرول کیا جا رہا ہے۔

ریم بنت ابراہیم الہاشمی کون ہیں؟
وزارت خارجہ کی ویب سائٹ کے مطابق، عرب اماراتی ریم ابراہیم الہاشمی نے فروری 2008 میں یو اے ای کی کابینہ میں وزیر مملکت کے طور پر اپنا عہدہ سنبھالا تھا۔ فروری 2016 میں انہوں نے اندرون بین الاقوامی تعاون کی وزیر مملکت کے طور پر حلف اٹھایا۔ متحدہ عرب امارات کی وزارت خارجہ اس تقرری سے پہلے، ریم نے دبئی میں ورلڈ ایکسپو 2020 کی میزبانی کے لیے متحدہ عرب امارات کی کامیاب قیادت کرنے میں کلیدی کردار ادا کیا۔ انہوں نے ایکسپو 2020 دبئی کی منیجنگ ڈائریکٹر کے طور پر بھی خدمات انجام دیں، اور اس کے بعد انہوں نے ایکسپو سٹی دبئی اتھارٹی میں سی ای او کا عہدہ سنبھالا، جو عزت مآب شیخ احمد بن سعید المکتوم کی سربراہی میں کام کر رہی تھیں۔ مزید برآں، ریم نائب صدر کے دفتر برائے سیاسی امور کے انتظام کے لیے ذمہ دار ہیں۔

1 comment

Leave a reply