مردوں کی عمرخواتین سےکم کیوں ؟

3
151

ہاٹ لائن نیوز : ایک تحقیق کے نتائج سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ کووڈ کے بعد سے امریکی مردوں کی متوقع عمر خواتین کے مقابلے میں 6 سال کم ہوئی ہے۔

طبی ماہرین کی ایک نئی تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ کورونا وائرس کے بعد سے امریکہ میں مردوں اور عورتوں کے درمیان متوقع عمر کا فرق پچھلے 30 سالوں کے مقابلے میں بڑھ گیا ہے۔

JAMA انٹرنل میڈیسن میں شائع ہونے والی تحقیق کے مطابق 1996 کووڈ کے بعد سے مردوں اور عورتوں کے درمیان متوقع عمر کا فرق سب سے زیادہ بڑھ گیا ہے.

اس سے قبل 2021 میں حکومتی اعداد و شمار میں کہا گیا تھا کہ اس وقت کی گئی تحقیق کے مطابق خواتین کی اوسط عمر 79.3 سال تھی جب کہ مردوں کی اوسط عمر 73.5 سال تھی۔ ماہرین نے اپنی تحقیق کے نتائج میں کہا ہے کہ امریکیوں کی اوسط متوقع عمر 2019 سے مسلسل کم ہو رہی ہے، کیونکہ یہ 2020 میں 78.8 سال سے کم ہو کر 77.0 سال اور پھر 2021 میں کم ہو کر 76.1 سال رہ گئی۔

مطالعہ کے مصنف ڈاکٹر برینڈن یان (یونیورسٹی آف کیلیفورنیا، سان فرانسسکو) نے نیویارک ٹائمز کو ایک بیان میں تحقیقی نتائج پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ متوقع عمر میں مسلسل کمی کا رجحان تشویشناک ہے۔ انہوں نے کہا کہ “ہمیں اس بات کی باریک بینی سے نگرانی کرنے کی ضرورت ہے کہ عمر کے کن گروپوں میں متوقع عمر میں کمی دیکھی جا رہی ہے، تاکہ اس فرق کو کم کیا جا سکے۔”

مردوں اور عورتوں کے درمیان متوقع عمر میں بڑھتے ہوئے فرق کے پیچھے وجوہات کی وضاحت کرتے ہوئے، ڈاکٹر یان نے کہا کہ اس پورے معاملے کو مردوں کی بگڑتی ہوئی ذہنی صحت پر توجہ دینی چاہیے۔

محققین نے ذیابیطس، دل کی بیماری، ڈپریشن، خودکشی اور شراب نوشی کو بھی مردوں اور عورتوں کے درمیان متوقع عمر میں وسیع فرق کی وجوہات کے طور پر درج کیا۔

3 comments

Leave a reply