48

ماہرہ خان اور فہد مصطفی ٰ کی فلم ’قائدِاعظم زندہ باد‘ کب ریلیز ہوگی؟

کراچی: پاکستان شوبز کی سپر اسٹار ماہرہ خان اور فہد مصطفی کی نئی آنے والی فلم ’قائد اعظم زندہ باد ‘کا ٹریلر ریلیز کردیا گیا ہے۔ایکشن سے بھرپور فلم کے ٹریلر میں فہد مصطفیٰ کو ایک پولیس افسر کے کردار میں دکھایا گیا ہے ایسا پولیس افسر جو پہلے خود رشوت لیتا ہے اور بعد میں ایماندار ہوجاتا ہے۔ ایکشن سے بھرپور ٹریلر کو دیکھ کر یہ معلوم ہوتا ہے کہ فہد مصطفی فلم میں ہالی ووڈ کے جیمز بانڈ کی طرح اسٹنٹ کرتے نظر آئیں گے اورفلم میں وی ایف ایکس مناظر بھی دیکھنے کو ملیں گے، فلم کی زیادہ تر کہانی رشوت لینے اور دینے کے گرد گھومتی ہے۔
اداکارہ ماہرہ خان نے ٹریلر کے لانچ پر میڈیا سے گفتگو میں کہا کہ یہ فلم سائن کرنے کی اہم وجہ فلم کی کہانی تھی جو کہ حقیقت سے ملتی جلتی ہے اور موجودہ حالات کی عکاسی کرے گی۔
تقریب میں گفتگو کرتے ہوئے فہد مصطفی کا کہنا تھا کہ پاکستان میں کچھ ٹیمز ہیں جن سے لوگ یہ امید لگاتے ہیں کہ یہ اچھی فلم بنائیں گے تو اس لیےان پر ذمہ داری زیادہ تھی۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ مجھے لگتا ہے کہ یہ میرے کریئر کی سب سی اچھی اور بڑی فلم ہے اور یہی میرے والد کو بھی لگتا ہے۔
نبیل قریشی کی ہدایتکاری میں بننے والی اس ایکشن سے بھرپور فلم ’قائداعظم زندہ باد ‘میں جاوید شیخ بھی ایک سندھی پولیس کانسٹیبل کا کردار کرتے نظر آئیں گے، فلم عید الضحیٰ پر پاکستان بھر کے سنیما گھروں کی زینت بنے گی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں