سات ہزار ڈالرکی ٹپ

0
60

ہاٹ لائن نیوز : امریکا میں ایک عجیب و غریب واقعہ سامنے آیا ہے جس میں ایک خاتون نے مشہور فاسٹ فوڈ ریسٹورنٹ سب وے میں سینڈویچ خریدنے کے بعد غلطی سے 7000 ڈالر ٹپ کر دیے۔

ویرا کونر نامی خاتون نے، جس نے اتنی بڑی رقم ٹپ کے طور پر دی، نے امریکی ٹی وی کو بتایا کہ اس نے 23 اکتوبر کو ایک فٹ لمبا ہفتہ وار اطالوی سب آرڈر کیا۔ اس سینڈوچ کی قیمت 7.54 ڈالر تھی اور اس نے 7105 ڈالر کی ٹپ دی۔ .

ویرا کونر نے بینک آف امریکہ کے کریڈٹ کارڈ سے قیمت ادا کی، یہ کہتے ہوئے کہ اس نے غلطی سے اپنے فون نمبر کے آخری چھ ہندسے درج کر دیے کیونکہ اسے لگتا تھا کہ وہ سب وے لائلٹی پوائنٹس خرید رہی ہے۔

خاتون کا کہنا تھا کہ اس دوران اسکرین ضرور بدلی ہوگی اور نمبر کو ٹپ میں تبدیل کیا گیا ہوگا۔

اس کے بعد خاتون نے سب وے برانچ میں جا کر مسئلہ حل کرنا چاہا لیکن وہاں کے منیجر نے کہا کہ اس کا مسئلہ بینک سے حل ہو سکتا ہے۔

خاتون کا مزید کہنا تھا کہ آپ نے ہمیشہ سنا ہے کہ آپ ایسی چیزوں کے لیے ڈیبٹ کارڈ کے بجائے کریڈٹ کارڈ استعمال کرتے ہیں۔

میں بینک سے ناراض ہوں کیونکہ انہوں نے یہ کیوں نہیں سوچا کہ سب وے کو اتنی بڑی رقم دینا مشکوک ہے، اس کیس کے تقریباً ایک ماہ بعد بینک کی جانب سے کئی بار کلیم واپس نہ کرنے کے فیصلے کے بعد بالآخر خاتون کو عارضی طور پرکریڈٹ مل گیا ۔

ایک بینک کے ترجمان نے کہا، “ہم نے سب وے سے خاتون کو رقم واپس کرنے کی درخواست کی اور ہمیں خوشی ہے کہ وہ رقم واپس کرنے پر راضی ہو گئے ہیں۔”

Leave a reply