بڑی ٹیم جو 2025ء کےچیمپئنزٹرافی کیلیے کوالیفائی نہیں کرسکی

0
53

 

ہاٹ لائن نیوز : گزشتہ روز بھارت کے شہر پونے میں منعقدہ 2023ءورلڈ کپ کے 43ویں میچ میں آسٹریلیا کے ہاتھوں بنگلہ دیش کی شکست کے بعد سری لنکن کرکٹ ٹیم 2025 کی چیمپئنز ٹرافی کے لیے کوالیفائی کرنے میں ناکام رہی۔

کوشل مینڈس کی قیادت میں سری لنکا کی ورلڈ کپ مہم انتہائی مایوس کن رہی، جس نے نو میں سے صرف دو میچ جیتے، بورڈ اور ٹیم کے اندر فیلڈ سے باہر مسائل کی اطلاعات ہیں۔

سری لنکا ورلڈ کپ پوائنٹس ٹیبل میں چار پوائنٹس اور منفی رن ریٹ -1.419 کے ساتھ نویں نمبر پر ہے کیونکہ وہ نو میں سے صرف دو میچ جیتنے میں کامیاب ہوا ہے۔

سری لنکا نے بنگلورو میں نیوزی لینڈ کے ہاتھوں عبرتناک شکست کے ساتھ اپنی یادگار مہم کا خاتمہ کیا، جس کے بعد اس نے پاکستان میں 2025 کی چیمپئنز ٹرافی کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے بنگلہ دیش کو شکست دینے کے لیے آسٹریلیا پر انحصار کیا۔

آسٹریلیا نے بنگلہ دیش کو آٹھ وکٹوں سے شکست دی تاہم 307 رنز کے ہدف کے تعاقب میں آسٹریلیا کو 44.4 اوورز دیئے گئے جو بنگال ٹائیگرز کے نیٹ رن ریٹ کو کم نہ کر سکے۔

اس لیے جن ٹیموں نے چیمپئنز ٹرافی کے لیے کوالیفائی کیا ان میں بھارت، جنوبی افریقہ، پاکستان، نیوزی لینڈ، آسٹریلیا، افغانستان اور انگلینڈ شامل ہیں۔

غور طلب ہے کہ سری لنکا کو ورلڈ کپ میں کئی مسائل کا سامنا کرنا پڑا، کیونکہ کپتان داسن شاناکا سمیت کئی اہم کھلاڑی ٹورنامنٹ سے باہر ہو گئے تھے۔

دوسری جانب انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے جمعہ (10 نومبر) کو سری لنکا کرکٹ کو آئی سی سی سے فوری طور پر معطل کردیا۔

آئی سی سی نے ایک بیان میں کہا کہ اس نے ایک میٹنگ کی اور فیصلہ کیا کہ سری لنکا کرکٹ نے بطور رکن اپنی ذمہ داریوں کی سنگین خلاف ورزی کی ہے۔

Leave a reply