اچھی صحت کےلیے صرف جسمانی فٹنس کافی نہیں

0
92

ہاٹ لائن نیوز : یہ محض ایک وہم ہے جو بہت سے لوگوں کے ذہنوں میں ہے کہ جسمانی طور پر فٹ ہونا صحت مند ہونے کی علامت ہے جب کہ ایسا نہیں ہے۔

زیادہ تر لوگ ذہنی بیماری کو سنجیدگی سے نہیں لیتے۔ مکمل طور پر فٹ ہونے کے لیے، آپ کو ذہنی طور پر بھی فٹ ہونا ضروری ہے۔ جب لوگ ذہنی یا دماغی بیماریوں کو نظر انداز کرتے ہیں تو اس کے منفی نتائج برآمد ہوتے ہیں۔

مثال کے طور پر، آپ کبھی بھی کینسر میں مبتلا شخص کو ذہنی طور پر اس بیماری کو قبول کرنے اور عملی اقدامات کرنے، زندگی میں آگے بڑھنے اور ڈپریشن سے نمٹنے کے لیے نہیں کہتے۔ جبکہ درحقیقت ہمیں ذہنی بیماری کو بھی جسمانی بیماری کی طرح سنجیدگی سے لینا چاہیے۔
اسی طرح والدین ہمیشہ اپنے بچوں کی جسمانی ضروریات کا خیال رکھتے ہیں۔ وہ انہیں غذائیت سے بھرپور کھانا کھلاتے ہیں اور ان کے زخموں پر ہمیشہ جلد پٹیاں باندھتے ہیں۔ تاہم، وہ اکثر اپنے بچے کی بگڑتی ہوئی ذہنی صحت کو جلد محسوس کرنے میں ناکام رہتے ہیں۔ کیونکہ وہ اسے اتنی اہمیت نہیں دیتے اور اس کی وجہ لوگوں میں شعور کی کمی ہے۔ یہاں تک کہ بالغوں میں بھی، آپ کبھی نہیں جان سکتے کہ ایک شخص کس ڈپریشن سے گزر رہا ہے جب تک کہ بہت دیر نہ ہو جائے۔

لہذا ہمیں ذہنی یا دماغی بیماری کی علامات کو پہچاننے کے قابل ہونے کی ضرورت ہے۔ ہمیں یاد رکھنا چاہیے کہ ضروری نہیں کہ ہر کوئی ہنسنے والا خوش ہو۔

Leave a reply