امریکی خلائی تنصیبات تباہی کے قریب

0
81

ہاٹ لائن نیوز : روس نے امریکا کو خبردار کیا ہے کہ اگر مغربی خلائی سیٹلائٹ یوکرینی افواج کی مدد کے لیے استعمال کیے گئے تو وہ بھی خلا میں تباہ ہو سکتے ہیں۔

روسی وزارت خارجہ نے خبردار کیا ہے کہ یوکرینی افواج کی مدد کے لیے استعمال کیے جانے والے مغربی خلائی سیٹلائٹ روسی حملوں کے لیے جائز اہداف بن سکتے ہیں۔

ماسکو میں صحافیوں سے بات کرتے ہوئے، روسی وزارت خارجہ کے ڈائریکٹر برائے عدم پھیلاؤ اور ہتھیاروں کے کنٹرول، ولادیمیر ایرماکوف نے دعویٰ کیا کہ امریکہ اور اس کے اتحادی خلائی ٹیکنالوجی کے بے ضرر استعمال کے علاوہ دیگر طریقوں سے یوکرین کی مدد کر رہے ہیں۔

انہوں نے خبردار کیا کہ امریکہ اور اس کے اتحادی یہ سمجھنے سے قاصر ہیں کہ یہ کارروائی خلا میں تنازعہ کا باعث بنے گی اور امریکی خلائی تنصیبات کو روس کے لیے جائز ہدف بنا دے گی۔

یوکرین کے لیے مئی میں منظور کیے گئے 1.2 بلین ڈالر کے امریکی فوجی امدادی پیکج میں امریکی تجارتی سیٹلائٹ امیجری سروسز کے لیے فنڈنگ ​​شامل تھی۔ تجارتی سیٹلائٹ سے حاصل ہونے والی تصاویر کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ یوکرین نے گزشتہ ماہ کریمیا کے روسی شہر سیواستوپول پر میزائل حملے کرنے کے لیے استعمال کیا تھا۔

Leave a reply