آئی فون ڈیٹاچوروں سےکیسےبچائیں ؟

0
76

ہاٹ لائن نیوز : دنیا کا مقبول ترین فون ایپل کمپنی کا آئی فون ہے، اپنے فیچرز اور انفرادیت کی وجہ سے اسمارٹ فون استعمال کرنے والے زیادہ تر اس فون کو خریدنا چاہتے ہیں۔

چونکہ آئی فون کی مانگ زیادہ ہےلہذا چوری بھی زیادہ ہے، اس لیے اس کی سیکیورٹی کو بہتر بنانے کے لیے مختلف آپشنز شامل کیے جاتے ہیں، لیکن اس کے باوجود چور اس کا پاس کوڈ کھول کر آپ کے ضروری ڈیٹا تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

وال سٹریٹ جرنل کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ چور آپ کا پاس کوڈ تبدیل کرنے کے لیے ‘ریکوری کی’ میں جاتے ہیں اور ‘فائنڈ مائی فون’ آپشن کو آف کر دیتے ہیں تاکہ آپ کبھی بھی اپنا فون تلاش نہ کر سکیں۔

رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ آئی فون کے کچھ صارفین نے شکایت کی ہے کہ ان کے بینک اکاؤنٹ کی تفصیلات بھی فنانشل ایپس کے ذریعے ہیک کی گئی ہیں۔

اپنے آئی فون ڈیٹا کو چوروں سے بچانے کا پہلا قدم آپ کے پاس کوڈ کی حفاظت کرنا ہے۔ غیر ملکی میڈیا کو انٹرویو دیتے ہوئے ایپل کمپنی کے ترجمان نے کہا کہ صارفین اپنے فون کو فیس آئی ڈی یا ٹچ آئی ڈی سے ان لاک کریں کیونکہ ایسا کرنے سے لوگ آپ کا پاس کوڈ نہیں دیکھ سکیں گے

انہوں نے کہا کہ اگر صارفین پاس کوڈ سیٹ کرنا چاہتے ہیں تو وہ سب سے لمبا اور مشکل پاس کوڈ کا انتخاب کریں تاکہ آئی فون چوری ہونے کی صورت میں آسانی سے نہ کھولا جا سکے، اگر کسی صارف کو شک ہو کہ کسی نے اس کا پاس کوڈ دیکھا ہے۔ اگر ایسا ہے تو، انہیں فوری طور پر اپنا پاس کوڈ تبدیل کرنا چاہیے۔

اس طرح آپ کے ڈیٹا کو بھی اسکرین ٹائم سیٹ کرکے محفوظ کیا جاسکتا ہے، آپ اسکرین ٹائم کے ساتھ تمام ایپس کو لاک کرسکتے ہیں۔

صارفین روزانہ کی بنیاد پر اپنے ڈیوائس کا بیک اپ لے کر اپنے ڈیٹا کی حفاظت کر سکتے ہیں۔ آئی فون کا بیک اپ iCloud اور iTunes کے ساتھ لیا جا سکتا ہے تاکہ صارف بیک اپ لینے کے دوران ڈیوائس کے چوری ہونے کی صورت میں ڈیٹا کو بازیافت کر سکے۔ یہ چوری شدہ ڈیوائس سے ڈیٹا کو بھی صاف کر سکتا ہے۔

Leave a reply